آرمیتای عزیزمآرمیتای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

آرمیتای مامان

آرمیتا و صخره نوردی

1392/12/3 8:43
نویسنده : مامانی
571 بازدید
اشتراک گذاری

....و این هم یه حرکت ناب دیگه از عشق من


مامان:آرمیتا بشین مامان یه دیقه بره تو حیاط و زودی بیاد.   

آرمیتا: باشه مامان

مامان: شیطونی نکنی ها دختر گلم...الان میام

آرمیتا: باشه مامان خیالت لاحت باشه

آرمیتا: با من بیاین بریم یه دوری بزنیم

آرمیتا: چقد بلنده ولی من باید از اینجا بلم بالاااااا....عه...عه( دقت کنین چه فشاری به اون انگشت شست بیچاره آورده)

آرمیتا: آها تموم شد لفتم بالا...خداکنه مامانی نیاد سراغم

آرمیتا: آخ جون رسیدم به اونجایی دلم میخواد

 

مامان: آرمیتا اونجا چرا رفتی؟؟؟ (و آرمیتا رو برمیگردونه به جای اولش و جالب اینکه آرمیتا بلافاصله همین کارو تکرار میکنه)

آرمیتا اعتراض میکند... مامان بذار من تمرین کنم میخوام در آینده صخره نورد بشم...جلوی پشرفت منو نگیر

 

پسندها (1)

نظرات (4)

اقا زاده
3 اسفند 92 10:44
ماشالله چه دخترک شیطونی با اینکه از پسرک من کوجیکترهاما ماشالله همیشه حرکاتش جلوتره
گل اندام بانو
3 اسفند 92 13:56
وای عزیزم چه دختر زرنگی ماشاالله چه پشت کاری.ولی مواظب خودت خیییییلی باش.
طراح نو
4 اسفند 92 9:41
-- تخفیف ویژه......به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم بهترین طراحی ها رو از ما برای وبلاگ نی نی خود از ما بخواهید یه سری بزن دست خالی نمیری با سفارش یک قالب ...تقویم رایگان..بالابر رایگان..صحفه وردی رایگان از ما هدیه بگیرید .همین الان اقدام کنید
ازاده مامان آرتین
10 اسفند 92 17:55
ای جانم چه پرشی کردی خاله-حواست باشه نیفتی