آرمیتای عزیزمآرمیتای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

آرمیتای مامان

اللهم لک الحمد ، حمدالشاکرین

1392/9/3 9:07
نویسنده : مامانی
684 بازدید
اشتراک گذاری

 

 اللهم لک الحمد ، حمدالشاکرین

 

 

 

 

خدایا صدهزار مرتبه شکرت که حال آرمیتای مامان خوب شد... همون پنجشنبه به لطف خدا و کرم حضرت علی اصغر و دعای دوستان آرمیتا کلی حالش خوب شد قبل از اینکه بریم دکتر .... ولی برای اطمینان خاطر پیش دکتر هم رفتیم تا معاینه اش کنه و از تغییری که کرده بود مطمئن شیم ... که خدا رو شکر همه چیز عالی بود ...و با خیال راحت تو همایش شیرخوارگان حسینی روز جمعه 92/8/17 آرمیتای عزیزم شرکت کرد .. اتفاقا اونجا کلی دوست پیدا کردیم همه دوست داشتند از آرمیتا عکس بگیرند و یا بغلش کنند ... آرمیتا خانوم هم که با غریبه ها زود جور میشه ... یه هو به خودم اومدم دیدم از بس که دست به دست شده بود کلی از مامان دورشده بود ...

 

اینم چند تا عکس از آرمیتا خانوم و روز همایش شیرخوارگان

ببخشید که سروصورتم یه کم ورم داره آخه یه هفته تمام مریض بودم و درست نخوابیدم تا شب پنجشنبه که از ساعت 8 شب خوابیدم تا 8/5 صبح که مامانی به زور از خواب بیدارم کرد تا بریم همایش...

 

 

 

 

مامانی گفته وقتی دارن دعامی کنن دستات رو بگیر بالا و بگو آمین.. منم همین یه دونه دستم کافیه دیگه آخه اون یکی رو هم بگیرم بالا میفتم....

با اجازه تون من عادت دارم ساعتای 10 صبح یه چرت بخوابم شما به کارتون برسین

 

 

مامانی مراسم تموم شد بریم دیگه خخه شدم...

خداحافظ همایش شیرخوارگان سال دیگه بازم میام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ازاده مامان آرتین
18 آبان 92 11:41
عزیزم چقدر ناز شده با این لباسا-ایشالا حضرت علی اصغر حافظت باشه خاله جون
توت فرنگی(مامان علیرضا)
18 آبان 92 12:27
ای جانم چه نی نی نازی چه لباس قشنگی دستت درد نکنه مامانی نی نی رو بردی ببخشین اومدی نی نی گپ من سر سیستم نبودم الان اومدم که دیدم آفی انشالله حتما باهم صحبت می کنیم
هدیه خداوند
18 آبان 92 14:58
انشالله به حق این ماه عزیز همیشه سالم باشه دختر گلت
مامان بردیا شیطون
26 آبان 92 16:48
عزاداریت قبول عزادار کوچولووووووووووووووووووووووووووووو خیلی عکسای قشنگی بود
مامان جانان و آوا
28 آبان 92 14:57
اي جانم قبول باشه!