آرمیتای عزیزمآرمیتای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره

آرمیتای مامان

پنج ماهگی آرمیتا جونم

1392/8/21 9:26
نویسنده : مامانی
527 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

گل قشنگم امروز 92/8/3    5ماهه شدی ، وزت 7200 شده نسبت به ماه قبل خیلی وزنت زیاد نشده آخه تو این ماه دوبار سرما خوردی که هر دفعه هم یه هفته بیشتر طول کشید تا خوب بشی و اصلا اشتهام نداشتی ، ولی تا دلت بخواد شیطون و جیغ جیغو شدی ، برای همه میخندی اونم از ته دلت ، خیلی وقتها که علیرضا برات شکلک درمیاره قهقهه میزنی بالاخره صدای خنده هات رو فقط علیرضا تونست دربیاره فقط و فقط هم برای اون قهقهه میزنی .... الان دیگه همه ی قیافه ها رو می شناسی و برای همه ذوق میکنی .. البته برای غریبه های کوچه وبازار هم میخندی و لبخند میزنی و همین باعث شده همه دوست داشته باشند ... خلاصه اینکه کلا خیلی خوش خنده ای ... لبخندقلب

غیر از قققق گفتن حالا ممممم هم میگی .... بغل

niniweblog.com

این لباس خوشگل رو عمه جونم از کرمان برام فرستاده حیف هوا سرده نمیشه تکی بپوشمش

niniweblog.com

niniweblog.com

خوابم میـــــــــــــــــــاد........ من و بزور نشوندین رو مبل عکسم بگیرین

niniweblog.com

النگوی کادویی  مامان بزرگ و انگشتر کادویی عمه جون تازه اندازه ام شدند  اینقدر خوشمزه اند هردیقه میخوام بخورمشون مامانی نمیذاره

niniweblog.comniniweblog.com

تو خوابم دست ازسر کچل ما بر نمیداری مامانی!!!!!!!!!!

niniweblog.com

این روسری هم خاله جون از مشهد برام آورده ... من روسری دوس ندارممممممم

niniweblog.com

چیه مامان بزرگ بغلم کن دیگه ......

niniweblog.com

بذار ادای مامانا رو در بیارم روسریم و سفت کنم برم تو آشپزخونه برای خودم فرنی درست کنم

niniweblog.com

 

این کفشدوزکه اینقده مزه میده ... بفرمایین شمام بخورین....niniweblog.com

 

 

niniweblog.com

وای نمیدونی چه کیفی داره وقتی دایی جون رو دستش بلندم میکنه می بره رو هوا مامانی هم همش جیغ میزنه ... منم همش می خندم

 

niniweblog.com

مامانی نامرد همش به زور خوابم میکنه .... من خوابیدن دوس ندارمniniweblog.com

niniweblog.com

اینم مهدی پسرخاله امه که مثل کنه همش به من می چسبه ومامانی هی سرش داد میزنه ولی من دوسش دارم چون باهام بازی میکنه

niniweblog.com

 وقتی رو زمینم میذارن برای همه می خندم و با چشمام خواهش میکنم تا یکی بغلم کنه

 niniweblog.com

niniweblog.com

من هنوز نمی تونم بشینم مامانی....

niniweblog.com

میخوام سخنرانی کنم گوش بدین : ققققققققققققققق.... فهمیدین؟

niniweblog.com

niniweblog.com

وقتی هیچی گیرت نیومد بخوری بهترین گزینه انگشتای دستته....

niniweblog.com

عکس نیمرخم چطوره ؟؟ من خوشگلممممممممممممممم.....

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

سلام گلم ...... اومدی من و ببینی ...خوش اومدی

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان بردیا شیطون
7 آبان 92 15:05
ای جااااااااااااااااااااااااااااااانم.... قربونت برم 5ماهگیت مبارک.... ماشالا چه نازتر شدی عروسک
مامان بردیا شیطون
9 آبان 92 10:06
سوالی که راجع به نظرات پرسیدی زیاد متوجه نشدم....
مال شما هم مثل مال منه دیگه....


دستت درد نکنه خودم متوجه شدم که نظرات را باید از کجا تایید کرد... قربونت

مامان بردیا شیطون
9 آبان 92 10:09
ای جانم...... قربون خنده هات عزیزم. مامانی ادرس رو حتما بزار .....نزاشته بودی ها....
دختر عمه
9 آبان 92 15:52
سلام عشقم الهی فدات شم چه ناز شدی


سلام دختر عمه جونم ، دلم برات تنگ شده (آرمیتا)

مامان بردیا شیطون
12 آبان 92 11:57
تک تک روزهایم را می سوزانم تا چشمکی شوم برای شب های بی ستاره ات

***********************


قربون محبتت عزیز

ارلا
13 آبان 92 10:56
ااااااااااااااااااااای جونم


عزیزم من شما رو لینک کردم ولی نتونستم برات نظر بذارم خیلی وبت عالیه
ازاده مامان آرتین
13 آبان 92 11:17
خاله قربون اون دستای ناز و توپولت بره عزیزم-عزیزم با افتخار لینک شدی


عزیزم شمام لینک شدی با تقدیم احترامات

هدیه خداوند
14 آبان 92 10:05
الهی .قربونش برم منپسر من یه چند روز از دختر شما بزرگترهبا افتخار لینک شدیدخوشحال میشم به منم سر بزنیدdararezoye1.niniweblog.com


عزیزم من هرکاری کردم نتونستم وبت رو باز کنم نمی دونم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟