آرمیتای عزیزمآرمیتای عزیزم، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

آرمیتای مامان

آتلیه ی من و آرمیتا

1393/2/29 10:10
نویسنده : مامانی
576 بازدید
اشتراک گذاری

چند روزی بود من و آرمیتا تصمیم داشتیم چن تا عکس به سبک اینایی میرن آتلیه و کلی پول خرج میکنند بندازیم تا اینکه دیروز بعداظهر که من کادوی تولد آرمیتا خانوم رو پیشاپیش خرید کرده بودم (یه زنجیر و پلاک و ان یکاد) تصمیممون رو قطعی کردیم و بدون هیچ مقدمه ای شروع کردیم به عکس گرفتن و ماحصل تلاشمون با وجود شیطنت های بیش از حد آرمیتا به شرح ذیل شد:

لطفا عکسها را به دیده ی مهربانتر بنگرید چون امکانات نورپردازی ما در حد صفر بوده است:

آرمیتا خسته شد

و فرار کرد

 

پسندها (11)

نظرات (5)

a friend of yours
29 اردیبهشت 93 10:04
i love her and the pictures are very nice, well done
ازاده مامان آرتین
29 اردیبهشت 93 16:55
عزیززززززززززززززم چه نازن عکساش-مامانی بابت هدیه دستت درد نکنه
گل اندام بانو
29 اردیبهشت 93 17:33
عزیزم مگه اینا میذارن یه عکس ازشون بگیریم از بس شیطونن.فدااااااااش بشششششم
خاله محمدطاها
31 اردیبهشت 93 10:30
سلام دوستم چه دختر نازی داری خدا حفظش کنه من با یه نگاه عاشقش شدم خیلی نازو خوشگله اگه اجازه بدید ما شما لینک میکنیم ماچ دختر ناز یادت نره [
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جونمخواهش میکنم شمام با افتخار لینک شدید
آرمیتا
3 خرداد 93 9:01
سلام آرمیتا جون منم آرمیتام خوشحال میشم به منم سر بزنید
مامانی
پاسخ
چشم ولی آدرس نذاشتی آرمیتاجونم کجا بیام؟؟؟؟؟؟؟؟؟